Feromarketing
czyli aromaterapia i feromonowy aromamarketing
Popraw nastrój Twoich klientów...
Chcesz wpływać na to jak ludzie czują się w Twoim biurze, w Twoim gabinecie, w Twoim domu? Istnieją związki, które potrafią
istotnie wpłynąć na zmianę samopoczucia oraz nastawienia otaczających Cię
osób.
Pomyśl, jak by to było, gdybyś mógł jeszcze skuteczniej
wpływać na to jak odbierają Cie inni ludzie?
Czy taka funkcjonalność byłaby dla Ciebie przydatna w sprzedaży, w relacjach
biznesowych, w pracy, czy też nawet w związku?
Możesz uwodzić ludzi swoją osobą, zmieniać ich nastawienie i podejście.
Fero-marketing (marketing przy wykorzystaniu feromonów) pomoże Ci sprawiać, by czuli się przy Tobie
jeszcze lepiej, stawali się bardziej otwarci, rozluźnieni oraz podatni na
to, co im oferujesz. Możesz wpływać na otaczających Cię ludzi w dowolny
sposób.
Mimo że dla niektórych osób brzmi to niewiarygodnie, taką siłę
zmiany posiada
aromaterapia oraz zwiazane z nią feromony.
Nie mówimy tutaj o feromonach seksualnych, których
jedynym celem jest zwiększenie pobudzenia seksualnego drugiej osoby, ale o
feromonach socjalnych.
Feromarketing = marketing Feromonowy
Zyskaj przewagę nad swoją konkurencją. Zastosuj coś, czego nie mają inni. Możesz w podświadomy sposób wpływać na zachowanie Twoich klientów, pacjentów i petentów.
Związki takie jak
Androstenol
czy też
Androsteron już po upływie ok. 3-5 minut od rozpoczęcia ich
wdychania, inicjują otwartość i serdeczność.
Aromamarketing przy użyciu feromonów ułatwi Ci nawiązywanie
kontaktów i pozwoli na utrzymywanie spójności grup. Stworzy aurę
życzliwości, zmniejszy onieśmielenie i usunie blokady Twoich klientów, bądź
znajomych, którzy stają się bardziej komunikatywni i rozluźnieni.
Rozpyl feromony w swoim sklepie stacjonarnym, aby zachęcić klientów do pozostania dłużej w sklepie i wydania większej gotówki. Ich lepsze samopoczucie, większa otwartość i dobre samopoczucie wpłyną na zwiekszenie Twojej konwersji.
Wystarczą 2-3 krople.
Związki takiej jak Androstenon czy Androstadienon wpływają na
podkreślenie Twojej osoby. Akcentują męskość i dominację. Stosowane nawet
przez kobiety, skutecznie podkreślają osobę stosującą, zwiększając jej
skuteczność wpływania i zwiększania uległości innych ludzi. Gdy z nich
korzystasz, wzbudzasz respekt oraz silny autorytet. Często stosowane przez
liderów oraz przewodzących grupie osób, gdzie posłuch oraz szacunek jest
szczególnie istotny.
Wszystko to dzieje się na poziomie podświadomości.
Feromony nie są świadomie wyczuwane przez ludzi. Czasami
spróbują oni logicznie tłumaczyć swoją uległość i przychylność wobec Ciebie.
Nie będą jednak świadomi, że ich reakcja na feromony jest całkowicie
bezwarunkowa, ponieważ jest wynikiem atawizmów, pozostałości po naszych
przodkach. Więcej o tym przeczytasz na stronie
VNO.
Wiele
badań naukowych ostatecznie
potwierdziło sposób w jaki
aromaterapia feromonowa wpływa
na podświadome reakcje człowieka.
Należy pamiętać o jednym ważnym aspekcie.
Feromony to nie
cudowny eliksir, który załatwi wszelkie Twoje problemy komunikacyjne,
a środek, który wpłynie na Twój wizerunek i pomoże w sytuacjach, w których
zależy Tobie na tym jak postrzegają Cię inni ludzie.
Zapamiętaj: Aromaterapia
feromonowa sprawdza się wszędzie tam, gdzie liczy się kontakt z drugim
człowiekiem - od flirtu po negocjacje biznesowe.
Zwiększ komfort Twoich pracowników
Gdzie można wykorzystać feromony:
- sprzedaż bezpośrednia, akwizycja,
- obsługa klienta,
- rozmowa kwalifikacyjna, rozmowa o pracę, egzamin ustny,
- rozmowa z szefem,
- negocjacje,
- windykacja, ściąganie długów,
- MLM - multi level marketing,
- (...) wszędzie tam, gdzie ważny jest kontakt z drugim człowiekiem.
CIEKAWOSTKA
Jedna z firm przeprowadziła badania, które wykazały, że skuteczność listów windykacyjnych zwilżonych feromonami została zwiększoną o prawie 20%. Odpowiednie związki mogą wywołać respekt, efekt dominacji, wpływają na odmienne postrzeganie przesyłki, a tym samym i nadawcy, co może mieć bardzo duży wpływ na regulowanie zaległych płatności.
Z naszych produktów dotychczas skorzystali (dane ankietowanych przez nas klientów): sprzedawcy, biznesmeni, akwizytorzy, kelnerzy, barmani, lekarze, negocjatorzy, fryzjerzy, liderzy, właściciele małych biznesów, radcy prawni, prawnicy, adwokaci, agenci ubezpieczeni, doradcy finansowy, policjanci, przedstawiciele medyczni, trenerzy, urzędnicy.
Kliknij tutaj, aby poznać więcej informacji na temat feromonów, lub też
przejdź do sklepu.
W razie jakichkolwiek wątpliwości,
napisz do nas.
W ciągu 15 minut odpowiemy na każde Twoje pytanie.